Ce este CPM și cum scade costul de publicitate online

Aflați ce este CPM și cum este folosit în bugetarea online

Dacă doriți să cumpărați spațiu publicitar online , veți intra rapid în termenul CPM. Este un termen folosit de industrie pentru a vorbi despre costurile pentru "afișări de anunțuri" și este de departe cea mai comună unitate de măsură utilizată în publicitatea digitală. Este, de asemenea, cel mai comun mod de a cumpăra și vinde spațiu publicitar digital .

Ce înseamnă CPM?

CPM reprezintă Costul Mille, și este un alt mod de a spune costul pe mie.

În acest caz, 1000 de afișări pe un site web. Nu trebuie confundat cu alți termeni similare, dar diferiți, inclusiv CPC (Cost pe clic) și CPA (Cost pe acțiune / achiziție).

Ce este o afișare publicitară?

Câteodată cunoscut sub numele de vizualizare sau de afișare a anunțului, o afișare a anunțului este echivalentă cu un server de anunțuri numit ca răspuns la o solicitare de pagină din browserul unui utilizator. Asta este, și asta-i tot. Unii oameni cred în mod eronat că afișările anunțurilor sunt anunțuri care au fost afișate unui utilizator (indiferent dacă îl observă sau nu), pe un site Web sau pe alt mediu online. Acest fapt este incorect.

Din păcate, aceasta înseamnă, de asemenea, că statisticile privind afișarea anunțurilor sunt adesea incorecte sau frauduloase. Până la 15% din timp, anunțurile difuzate sunt incorecte. Apoi, există afișări de anunțuri din traficul bot (un bot este un software automat care poate fi folosit pentru a stimula numerele de trafic sau SPAM), ceea ce înseamnă că niciun utilizator fizic nu a avut vreodată șansa de a vedea anunțul.

Până la 60% din traficul publicitar vine de la acești bots. Și, în final, există o fraudă de afișare a anunțurilor. În acest caz, utilizatorii lipsiți de scrupule ascund anunțurile în spatele altor anunțuri, ceea ce le șochează rețelele publicitare în anunțurile cu CPM mai mari pe site. Acest lucru crește și numărul de afișări ale anunțurilor, costând mai mult agenții de publicitate.

Puteți citi mai multe despre acest lucru în acest articol excelent de Reid Tatoris.

Cum defalcă CPM costul publicității pe site-ul dvs.?

Deci, să presupunem că aveți un site web și doriți să îl utilizați pentru a difuza anunțuri și pentru a face bani luni după lună. Ei bine, va trebui să vă așezați și să vă dați seama ce fel de venit lunar vă veți simți confortabil. Dacă site-ul dvs. Web este nou și are un trafic relativ mic, nu veți câștiga mulți bani, astfel încât CPM-ul dvs. va fi foarte scăzut. Dacă site-ul dvs. web are un trafic mare, CPM va fi mai mare.

Există două tipuri diferite de rate CPM-fixe și variabile. Ratele fixe sunt mai ușor de operat, având în vedere că aveți o valoare precisă pe care o puteți impotrivi afișărilor de anunțuri generate. CPM-urile variabile sunt cu mult mai dificil de utilizat, iar aceste rate diferă în funcție de subiectul site-ului dvs., de țara în care vă aflați, de agentul de publicitate și așa mai departe.

Să facem niște matematici rapide. Aveți un site web și este vorba de 40.000 de vizitatori pe lună, cu un total de 120.000 de afișări pe pagină pe lună. Care este valoarea site-ului dvs.?

Ei bine, la un CPM de 5 USD (care este puțin peste media pentru anul 2017), ați calcula astfel:

120.000 / 1.000 = 120

120 x CPM $ 5 = 600 $

Mai multe decât cele 12 și căutați un site web cu o valoare de 7.200 de dolari în veniturile din anunțuri pe an.

Când vă gândiți la multele milioane de vizualizări ale unor site-uri care difuzează în fiecare lună, puteți vedea cât de profitabil poate fi marketingul CPM pentru anumite site-uri. Într-adevăr, cei mai de succes contribuabili YouTube fac milioane de dolari în fiecare an dintr-o parte din veniturile pe care YouTube le colectează din paginile lor.

Cum și unde să obțineți traficul publicitar CPM

Dacă ați citit toate cele de mai sus și sunteți interesat să generați venituri din CPM prin intermediul site-ului dvs. web, următoarea întrebare logică este "de unde încep?"

Nu veți putea să vă apropiați de companii și să le cereți să înceapă plasarea anunțurilor pe site-ul dvs. Există site-uri și întreprinderi construite în jurul traficului de servicii pentru site-uri ca dvs., și acestea sunt foarte ușor pentru a începe cu.

Unele dintre cele mai bune pentru a începe cu includ:

Creați conturi cu câteva dintre acestea și experimentați. Odată ce ați găsit un program care completează site-ul dvs. și aduce venituri bune, stick cu el.